yang support aku

15 Mar 2011

mampukah aku terus bertahan???

mampukah aku terus bertahan?? aku cukup2 penat....
aku sayang sangat kat dier,aku nk memiliki die...memiliki hatinya.....
tapi aku tak mampu...kenapa aku masih lagi tak dapat terima hakikat bahawa dia tak menyayangiku???
sekarang aku dapat tahu bahawa kekasih hatinya akan ketempatnya.... pahit untuk aku telan....
xdapat aku bayangkan apa yang akan berlaku...tentu die akan sambut bufday die ngn insan yg die syg tu kn?? tntu mereka bergelak ketawa....snap gambar.... n bersama....... lam hati aku,aku nak sangat die......tapi xdapat....aku menyayanginya...... awak...kenapa saya xley dapat awk mcm dier?
saya nk sgt2 celebrate bufday awk......huk2....nk sgt2.....awk.........................................
A...jga dia...sya cmburukn awk sbb dier syg awk,sbb awk dpt miliki dia...
lam hati ni,aku msih bharap aku ngn dier akn bsama blik.......awk...... semoga awk seronok bsama dier......sya thu awk syg dier...sya thu........................................sya thu..........................................................

No comments:

Post a Comment