yang support aku

3 Mar 2011

cukup...!! hentikan....!!! aku penat...!!!

k...aku yang salah kan???cz buat status camtu..." jangan bahagia diatas penderitaan orang" tapi aku mohon...jangan lar kau marah2 dekat tmpat public cmtu...org xtahu kau marah kat sapew,lainla lau aku ada kat situ...seperti kau memarahi orang yang xbersalah pom ada...
kenapa x kau berterus terang memarahi aku sedangkan kau berkesempatan utk berbuat sedemikian???
dan....kenapa kau begitu marah bile ada yang menyampaikan kepadaku apa yang kau luahkn tu kepadaku??...
awak...jangan lar marah melulu cmtu sebab aku tahu,kau memarahi orang yang xbsalah..sedangkan org yg kau xsangka-sangkakan itu lar yang menyampaikan berita tersebut...
jangan la kau marah2 diorg...benci diorg n memutuskan persahabatan dgn diorg sbb slh faham ni...
mereka xbersalah...aku yang salah...ya...aku yang salah...marahlah aku...
aku tahu..kau tntu ingat kawan2 kita atau yg knal aku sampaikan padaku kan????bkan diorg...
aku cuma ingin mengetahui khabar berita awak...n bile kwn aku bgithu perkara tu,aku sediey....
maafkan aku sebab memerhatikanmu dari jauh....

No comments:

Post a Comment